Güzel hamişler size bi konuda danışmak istiyorum.25 haftaligim .anne çantası alındı göğüs pedi alındı .2 zıbın takım alındı .Dalin seti alındı.corap alındi..Annemde diyor ki çok şey alma bende alyorm alacam. Ben ne alim şimdilik başka .Alacakrm 03 ay mi olsun