Hulya90 tuba-ozdogan devlete gidiyorum hatasıyla uyumlu dedi kilosunu demedi. Şu an iyi gidior bakalım
Ebru9360 tuba-ozdogan 32 haftaligim 31 ken gitmisken 2.100 gr di karin agrim nefes darlığım bel agrim tuvalete cok gitme disinda cok şükür iyiyiz
s_s_y tuba-ozdogan yatmak ve yürümek ağrı yapmaya başladı artık. Son zamanlar nasıl geçecek düşünüyorum ☺️ Sizin nasıl geçiyor
tuba-ozdogan s_s_y bnde aynı artık kramplar basladı sra ara bide bobreklerde buyume barmıs bebegın kontrol dedı 2 haftaya bo gıdıcem artık cok kılo aldm bn 18 kg aldım bklm doguma kadar kac kılo daha alıcam 😂😂
Tugce35 s_s_y aynen bende senle aynı durumdayıö şimdi böyleysek son zamanlar nasıl geçer bilmiyorum bende
Asd92 tuba-ozdogan 32+5 teyım artk diyrm ki gözümü açıp kapasam da oğluşum kucağında 5 -6 aylık oluverse 😊nefes almakta zorlanıyrm artk hyrısyla doğar inş
tuba-ozdogan Asd92 bnm ikinci gebeliğim ilk oğlum 6 yasında bu kız ınsaşşh ve ınanırmısn dogduktan sonra gecen zamnı anlamayıp bu kadar hızlı buyumelerıne uzuluosn 🥰
Ecrin04 32 haftaligim cok sukur az kaldi ama gercekten cok zor oluyor hele ki geceleri. Sabaha kdr sag sol yapiorum rahat edemiyorum
tuba-ozdogan Ecrin04 bn geceleri ıyıyım daha tuvalete fıln cok kalkmıyorum ama dovru donusler kabus gıbı 😂😂
Ecrin04 Sikayet etmiyorum aslinda bi yandan da cok guzel duygu Rabbim saglikla huzurla kucagmza almayi nasip etsin insallh
kirpapatyasiii tuba-ozdogan bugün kontrolümüz vardı 32+3 1900 olmuşuz 🤗 çok şükür bir sıkıntımız yok sadece pozisyon değişmiş alttan alttan vuruyor yolları açacak diye korkuyorum 😅😅
tuba-ozdogan kirpapatyasiii masallb ıyıymıs kılosu bnde enson 30+5 de gıtmıstım 1750 gr dedı ilk oğlum 38+0 da 3550 dogmustu bu da o kadar olsa yeter 😂😂
esraes Kızlar sizinde karnınız arıyormu ben bi kaç gündü karın ağrısı çekiyorum sanki yada bu ıfak ufak artık yalancı sancı göstergesimi
Kubrabhn90 esraes benimde ağrım var bir kaç gündür sertleşme var 32+0 dayız bugün kontrolüm var bakalım ne durumdayız ama benim erken doğum riskim var
tuba-ozdogan esraes evet cnm bndede var karnımın alt kusmında agrı kramp gıbı grip cıkıor bole gaz sancısı gibi dimi
s_s_y tuba-ozdogan bende çok kilo aldım sanırım ondan denge problemi de yaşıyorum. Sağlıkla sıhhatle alalım da kucağımıza bu günleri de özleriz inşallah
Asd92 tuba-ozdogan Ayy ne güzel oğlanı büytmüşsün bi de kız olcak maşAllah. Benim ilk daha. Ama dediğin gibi hızlı büyüyolar ya Anlamıyorsun zamanı nasıl geçtiğini