Merhaba kızlar bi haftadan fazladır hastayım grip öksürük çok fena doğal yollarla gecirmeye calıştım gecmiyor doktor randevuma daha var o yüzden danışmadan parol kullandım ama uyumadan bi tane daha almak istiyorum kullanan var mı kac saat arayla alıyorsunuz 2.ilacı