dilekcy1644 erken doğum olmasından korkuyorum bende, kanamam olmadı hiç ama lavaboya hep korkarak gidiyorum, bu durumda olanlar hep erken doğum mu yapıyor acaba, doktorum 34.haftada anestezi doktoruna gösterelim herşey hazır olsun dedi içimi korku sardı, sanırım bizde 36 yı bekliyoruz bana bişe demedi ama,, normalde 38 de alırım diyordu 34 te anestezi doktoruna göstermesi aklımı karıştırdı