Kursadbudak 8 haftalık gebeyim,bulantımdan dolayı beslenemiyorum bu yüzden de çok halsiz kalıyorum sürekli miğdem kazınıyor gibi çubuk kraker vs denedim işe yaramadı ne yapmalıyım?
Nurunilkmucizesi Kursadbudak doktorunuza danısın zpfer 4mg alin. Ben o sırada bulantidan dolayı susuz kaldim ve enfeksiyonum azmişti. Kasıntım olmustu ne zamanki bulanti ilaci yetişti ben su falan içebildim Allah yardımcımız yardımcınız olsun ❤️🤲🏻❤️
Nrs1234 Kursadbudak canım bende çok kötüydüm prilam dr yazdı doktorum ondan kullandım fakat felakettim uyuyamıyordum bile kilo vermiştim 4 ay oldu anca kesildi ama herkesin aynı değil umarım kesilir kısa zamanda 🤷♀️
Eloyisa34 Kursadbudak herkeste farklılık gösteriyor bulantı ben 6. Aya kadar çektim ağlıyordum artık bulantıdan ve ne kraker ne başka bir şey işe yaramıyordu sadece sabretmek gerekiyor başka çare yok maalesef
pPapatya krktasnihal90 geçer inşallah. Benim 3. Ayda geçmişti. Sürekli uyuyordum. Doktorum Zofer vermişti hiç bir faydasını görmedim. Su bile mide mi bulandırıyordu. Şuan ikinci hamileliğim inşallah aynı şekilde olmam çünkü bakmam gereken 20 aylık bebeğim var. Sabredin. 🤲
Busraay_ Kursadbudak canım doktorunla konus bu durumu mide koruyucu veriyor, benimde o haftalarda çok kötüydü 15. haftaya kadar sürdü bulantı kusma durumum 2 gün yemek yiyemeyip su içemedigim oldu doktorum zofer diye bir bulantı ilacı verdi çok iyi geldi bana inşallah geçer seninde 😕
Tugrafatma Soğuk salatalık iyi geliyor bana da 9 haftalığız..bir de canım bişey isterse bulup yemeye çalışıyorum ertelemek ya da görmezden gelmek de midemi ağrıtıyor
Cigdemveminik Kursadbudak şubuk kraker limonlu zencefilli su ayva haplar hepsni denedim hiç biri işe yaramadı 6. Haftada başladı şuan 12+2 yiz bi iki gündür biraz dha iyi gibiyim şükür
Gzemarss Ay ne gecmesi asla geçmiyor kuzum ama burda tavsiye aldim ayvayi soydum uzerine limon sıktım yedim ayyy ferahladim yaaallah razj olsun söyleyenden
mucizelerininannesi Kursadbudak cnm ben çok çektim bu benim 4. Gebeliğim ve inanırmısın gün de 14 kez kusuyordum artık için dışarı çıkıyordu resmen ne zofran ne prilam ne ilaçlar ne serumlar hiçbirşey ise yaramadı ne yaptım tuzlu azar azar kahvaltı turu beslenmeye çalıştım dr de dedi ilk haftalar normaldir filan üstüne kusmaktan sesim kısıldı hiç sesin çıkmıyordu boğazım 17. Haftaya da düzelmedi kusmalarda bu kadar böyle geçiyor benim hamileliğimde ki bu sonda ki de ikiz ve riskli gebelik baya zorluk yasiyorum Allah yardim etsin ama liminlu su da iyi geliyor kusdukça ye yine kus yapacak bir sey yok ben çözüm bulamadim umarim seninki daha kisa sürer
Ellosluk Omepa vm içiyorum o mu kusturuyor normal bulantım mı bilemedim.bende 3kg verdim 11+3 deyiz bu ilacı kullana. Var mı?
1prens1prensesannesi_ Kursadbudak ben ayva yiyordum her gittiğim yerdede poşet poşet götürüyordum netten de araştır canım gerçekten çok iyi geliyor
cnnkmrc Kursadbudak Bende herseyi denedim ama leblebi kadar hic bisey fayda etmedi denemeni tavsiye ederim beyaz leblebi yada az tuzlu leblebilerden 12 haftalik olduk biz biraz sakinledi bu aralar