hmyrmom 12+2 deyim henüz ama biraz ayakta kalsam tüm gün belim ağrıyor. Oturduğumda kalkamıyorum topallayarak yürüyorum resmen 😒 yaşayan var mı normal mi yaaa
Gamzenur60 hmyrmom 24+4 haftaligim ve basından beri aşırı bel agrım var. Hatta bazen geceleri ağlıyorum ağrıdan. Sabah yataktan zor kalkıyorum resmen kitleniyorum . Valla en iyi bilenlerdenim bel ağrısını. Allah hepimize yardım etsin 🙏
KubSav33 bel agrilari ara ara yoklar hamilelik surecinde bebek icerde buyudukce vucut ister istemez tepki veriyor 37deyim su anda da zaten doguma hazirlik bel agrilari😁
2020_Annecik spiker_anne 28 haftalığım bende 2 gündür bel ve sırt ağrım var ölüyorum resmen birde bende fıtık var belimde tetikliyor sanırım
Edabahar3 10 haftalk hamileyim aşırı bel agrısı oluo uzun süre gezemiyrm oturamyrm sanırsam d vitamini eksilignden ama doktora söyledigimde normal diyo anlamadm bende
kibariye41 hmyrmom 16. Haftadayım benimde aşırı bel agrım oluyor işten rapor aldım beş günlük inşallahh dinlenince geçer 😞
spiker_anne 2020_Annecik Yaa bu hafta başladı benimde birde kasıklarimda boyle doluluk agri hissi var sancı değil de ağrı sende de oluştu mu bunlar çubuk yutmuş gibi yürüyorum
2020_Annecik spiker_anne aynen hiç sorma Doğum yaklaştıkça daha da artacak sanırım hep yatmak istiyorum bir tek o zaman rahat ediyorum
Hacermrc hmyrmom 34 hafta bitiyor bel ağrısı öldürüyor yere fln kesinlikle oturamıyorum az bi ağır iş yapiyim ağrıdan duramıyorum resmen