24 haftalık hamileyim. 1 ay öncesinde idrar yollariminda enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullandım. Antibiyotik bitince 1 hafta sonra tekrar idrar testi verince lökosit değeri 47 den 62 e cıktı. Bol bol su içiyorum iç çamaşırımı ütüleyip giyiyorum. Enfeksiyonu yok etmem için ne yapmam gerekiyor. Bu durumla karşılaşan var mı? Çok üzülüyorum bebeğime bisey olucak diye.😔