Anne18 Merhaba arkadaşlar ben hamıle kalmaya calısıyorum gectıgımız gun adet sokturucu verdı doktor duphaston onu kullandım bugun adet oldum yarında 2. Gunu doktora gıdıcem Altan muayne edecekmiş acaba bu sürecte sonra ne yapıcak
Guldenece_2525 Anne18 yumurtlama varmı yokmu ona bakıcak artı adetin 2. günü yapılan bazı testler var onları yapacaktır( yumurta rezervlerini gösteren testler)
Suber Anne18 ben bu ay yumurta takibi yaptırıcam. Eğer gebelik elde edemezsem de klomen isticem. Bence sen de bu ay yumurta takibi deneyebilirsin. Buna ek vitamin takviyesi de olabilir.
Cigdemveminik Anne18 canm yumurtalarına bakıp ilaç verir belki yumurta gelişmesi için inşallahhh güzl haberlerr alırsın dualarım sennle 🥰🙏🏻🙏🏻
Seyma42 Anne18 kan verdircek canım alttan ultrason la kistin falan varmı ona bakcak kanda da hormonlarına bakıcak daha sonra da adetin 21. Günü çağırıcak yumurtlama oluyo mu diye bide o zaman kan vericeksin
ebebegm Anne18 alttan yumurtalıklarına bakıcak. rahmine bakıcak. adetin ikinci günüde kan alıp hormonlarına bakıcak. yumurtaların durumuna göre hap vericek. hapla bi iki ay deneyecek olmazssa iğneyle tedaviye başlayacak