Tubau Arkadaşlar,arkadaşım 3-4 defa düşük yaptı genetik bi problem varmış 13.14. Kromozomunda yumurtalarını alıp sonra geri koyuyolar ama tutmuyo yine. Böyle bi rahatsızlığı olup şuan hamile olan ya da doğurmuş olan var mı?
MucizeBirKalp Bende kromozom bozukluğu nedeniyle düşük yaptım.Allah tekrar yasatmassin.bende yorumları takip edeyim