EsraPureLoveAkyol Selam kızlar bende vajina agrısı oluyor bu haftalarda sizde oldumu hiç bide bel agrım oluyor korkmaya başladım 😔
Busranrunal EsraPureLoveAkyol oluyo canim bnde 17 haftalık hamileyim bugün gittim dr a normal.dedi . Gaz sancısi çekiyorum ben bu ara baya kaşık ağrılarına alistim
crash Ben de 17+3 üm o ağrılar bende de var bebek büyüyor ve hareketler başlıyor biz hissedemesekte tam. Bir de insanın kemik yapısı Doğuma hazırlanıyormuş yavaş yavaş ağrılar ondan normalmiş.