edaaydinm Fdm4 doktorunuzla doğumun nasıl olduğunu konuştunuz mu bana da kesinlikle sezeryan dediler normal istiyodum
Selalee22 Fdm4 annem.epilepsi hastasi 8 normal dogum yapmis o zamanlar ilacda kullanmiyormus dert etme sıkıntı yapma senin de diger gebelerden bir farkin yok ❤