3 aylık hamileyim 🌸🥰ana yemeğimi güzelce yiyorum tam anlamıyla yemekten 2saat sonra filan midemde bi deşinme olarak tabir edeceğim bir his oluşuyor birşeyler yeme hissi geliyor ara öğünlerle destekliyorum aama 😔tam olarak acıkma da değil sanırım yani tombiş bişi olmak da istemiyorum 😫sizlerin durumu nasıl??