Sondayı uyuşukken taktılar, belden yaptıkları iğne öyle çokta acıtmıyor, ilk yürüyüş çok ağrılı değildi ama ameliyattan 2 saat sonra yani uyuşukluk geçtiğinde çok ağrım olmuştu ama zaten aralıklı olarak ağrı kesici iğne vurmuşlardı.Narkoz baş ağrısı yapmasın diye 1 hafta kadar sürekli nescafe iç demişti doktorum bende başağrısı olmamıştı.Sütüm hemen gelmedi ama bir damla bile bebeğe yeter mama vermeyin dedi doktor vermedik emdikçe süt geliyor ertesi gün aşırı şekilde sütüm gelmişti. Bence bunları düşünmeyin, ameliyata girdikten 5 dk sonra bebeğimi gördüm gerisi umrumda bile olmadı.Sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah.