Bernurrrr Yattığım yerden başımı kaldırasım yok içimde bi mutsuzluk var hiç bişey yapasım gelmiyor devamlı başım ağrıyor çok halsizim bu haftalarda siz ne durumdasınız :(
Nf3346 Bernurrrr 35 deyim bende aynı. Hayattan usanmis gibiyim. Kim bakacak doğacak bebeğe diyorum o kadar ki halsizim 😞
Medine_1992 Bernurrrr canım kan değerin düşmüş olabilir mi çünkü bendede son zamanlarda halsizlik uyku vs vardı kanım düşmüş çok
FatmaE123 Bernurrrr bende de bi anda halsizlik oluyordu böyle tansiyonum düşmüş gibi doktorum yarın kan değerime bakacak düşmüş olabilir dedi 🤧
Medine_1992 Bernurrrr olabilir canım son haftalara doğru kimisi tam tersi enerjik oluyor ama ben 32 olmama ragmen tükenmiş gibiyim 🤷♀️