Arkadaşlar iki sorum var😊İkili testte kan verirken açlık tokluk fark ediyor mu? İki kere yaptırmanın sakıncası var mı? Neden iki kere derseniz. Hem özel hem devlete gidiyorum. Hangisiyle devam edeceğime karar veremediğim için ikisinede gidiyorum. İkiside haftaya çağırdı ikili test için. Birine ben yaptırdım demekte istemiyorum. İki kere test yapılmış olsa bebeğe zararı olur mu bunun?