Aynur06 Selam kızlar 36 haftalığım Hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu kanda crp yüksekliği ve vajinitle uğraşıyorum böyle olup doğuöu normal yapan bebeğinde enfeksiyon olmayan varmı çok üzgün ve endişeliyim 😔😢
Emel_11 Aynur06 benimde enfeksiyonum çoktu bitmek bilmiyordu fitil kulandım geçmiyordu çok kötü dönemler di😄ama doğumdan sonra bitti sanki 😊şuan bir sıkıntı yaşamadım ama bilmyrm değişkenlik göstereblr
Emel_11 Aynur06 pardon ya ben idarda kan çıkıyormuydı diye analdım. Benimde kanda vardı ama risk yoktu sadece şuan testleri yaptım kalmadı ikiside kanda grip vs etkiliyor yani enfeksiyon diye görnyp dedi dr
bilgihamile Emel_11 Idrarda enfeksiyondna oturu mu 38 haftalik dogurdunuz? Benim kanda yok idrarda var bende de ayni sekilde olur mu ki acaba
Aynur06 Emel_11 anladım benimde crp yani kandaki enfeksiyon 11 e kadar çıkıyo antibiyotikle idrardaki sıfırlanıyo kandaki 6 ya düşüyo ama en üst sınır 5 rabbim yardım etsin herkese
Aynur06 bilgihamile benim ilk başlarda sadece idrar yolu enfeksiyonum vardı son 2 aydır kanımda da çıkıyo vajinit oldum enfeksiyonlar erken doğumu tetikliyo dedi kadın doğumcum ama 36 haftadan sonrası için erken sayılmaz dedi ben 36+5 oldum