Sabahları aç karna 11 gibi triod ilacı
levotiron hafta içi 25 hafta sonu 50 alıyrm
Yemek yedikten sonra sıcak suda kayısı yapıyrm
Saat 6 gibi Akşam yemeğinden sonra D vitamini olarak coledan alıyrm
Saat 8 gibi vitamin olarak elenatal 1 alıyorm
Saat 10 gibi kabız hapı duphalac alıyrm tek ölcek
Saat 11 gibi kan ilacı gynoferon almaya başladım
Sizde bu kadr fazla ilac kullanıyrmusnz ben simdiden bıktım saatleri sizce uygun mu siz nasl kullanıyrsnz