Ben ilk gebeliğimde de kuaföre ağdaya gidiyordum bu gebeliğimde de kuaföre gidiyorum. Kaç yıldır değiştirmedim kuaförümü. En temizi en sağlıklısı bence. Bana kalırsa jiletle falan uğraşmayın. Kalınlaşıyor ve doğum zamanı çok yorar sizi. Kalıntı,erken çıkma vs.