Ebruuuuuu 2 li ve 3 lü tarama testi yaptırdınız mı ? Yaptırmasak nolur ? Birde özelde yaptıranlar ne kadar veriyor hastaneden hastaneye ? Devlette de kendi isteğinle kaç haftalıkken yaptırabiliyosunuz acaba ?
Hilocan Devlette ücretsiz canım Bence yaptır ben şuan 17 . Haftama giricem 2 li testim temiz çıktı üçlüyüde yaptiricam bu hafta en azından bebisinizde bi rahatsızlık varsa anne karnında erken müdahale ediyorlar🤗
Minikpirincim Tgbabsra bende katiliyorum canim . Zaten test %100 dogru cikmiyo arkadasima down denildi tum testlerde ama bebegi normal dogdu. Ablasininda tum tahlilleri temiz cikti ama down dogdu. Yuzdesi az diye tahlillerde cikmamis
Tgbabsra Minikpirincim anladım canım onun İçin Allahtan ne gelirse kabul etmek en güzeli sen kendine iyi bak bebisine iyi bak Allah’a tevekkül et gerisi Allah’tan zaten