melekanesi 21.gün yapılıyor.10un altındaysa yumurtan kaliteli olmuyor anlamına geliyor.10dan ne kadar büyükse iyi.Yumurta çapın da ölçülüyor.Onun da 25 26 mm olması gerek en az.Progesteron eksikliğinden ben çok çektim.Progesteronu ekstra veremiyorlar hamile kalmadan.hamile kalınca da hemen ölçtür de düşük tehlikesi yapıyor.Progesteron diyeti var bi de.Adetinin 3.günü başlıyosun 25.güne kadar. Asla çikolata yok,tatlı yok.Bol bol yeşillik ve beyaz et yiyorsun.Mümkün olduğunca şekerden uzak durup şekeri meyveden alıyorsun.Bol bol yumurta ve peynir yiyorsun.Bunlar progesteronu yükseltiyor.Bi de en büyüüük düşmanı stres.🤷🏻♀️