Aynı bende öyleydim. İliskiye sirf cocuk icin giriyordum. kafaya tak tak artık psikolojim bozulmuştu soğan suyu maydonoz suyu . Hepsini yaptım ama hep olumsuz du her ay test yapmaktan bıkmıştım 8 ay çabaladım dedim tmm olmuycak benim dedim. 2 kerede doktora gitmişim olur mu bebeğim diye. Doktor hic bi sikinti yok olur demisti.Tam umudum bitti derken rabbim nasip etti şükürler olsun. O yuzden hic stres yapma aklına getirme ilişkiye sırf çocuk için girme akışına bırak allah en kısa zamanda sana ve tüm ıçten isteyenlere nasip etsin 🤲