Ilknur_emin benim doktorum 39.haftamda yapacak ameliyatı.anne karnında 1 gün bile dursa kârmış. Üstelik devlet hastanesi.benim pek hoşuma gitmedi ne yalan.zaten bebeklerin büyük çoğunluğu o haftalarda doğar. Korkum hem zorunlu sezeryan olup hem de sancılarla hastaneye gitmek.o yüzden hoşuma gitmedi şu 39.hafta mevzusu.şuan 34+4 teyiz.35.haftamdan sonra hafta da 3 kez hastaneye çağıracaklar işte.sürekli kontrol altında olucam.