purplemallow28 Hangi doktora gidiyorsunuz kızlar doğum ücreti hakkında bilginiz var mı Konak hastanesi hakkında 😊
pink01 purplemallow28 ben adapazarındakine gidiyorum ama adı medar oldu artık aynı hastaneden bahsediyorsak yeşim hanıma gidiyorum ben muayenesi 130 tl
purplemallow28 pink01 evet Medar hastanesi oldu belki değiştiği çok duyulmamıştır diye konak yazdım ☺️ Doğum ücreti bilginiz varmı acaba