mihrinazsumbul canım ben laboratuvarda çalıştım. Çok fazla idrar kan geçti elimden. İdrar tahlilinde herhangi bir sorun yok eritrosit alyuvar kanı oluyo çok az miktarda çıkmış sende normal değerler arasında olduğundan dolayı herhangi bir sorun yok sorun olması için 10-15 ve fazlası olunca sorun olur. Lökositin sadece bir tane çıkmış ondada hiç sorun yok sorun olması için çok fazla çıkması gerekir varsa enfeksiyona işaret eder. Hepsi normal yani hamilelikte çıkması normal olan değerler 😊 boşuna evham yapılıcak bişey yok yani Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊