Merhabalar hanımlar. Şuan 13 haftalık gebeyim doktorum benden ayrıntılı ultrason istedi ama normalde 18 haftada yapılıyormuş sizce mantıklı mı bunun olması 🤨 siz kaçıncı haftada ayrıntılı ultrasona girdiniz. Benim bir daha girmeme gerek var mı ilerleyen haftalarda