Merhaba güzel annelerim ben 22+1 günlük hamileyim ama hamileliğimin başından beri sivilce sıkıntısı çekiyorum. Yuzumun her yeri sivilce oldu. Normalde yüzümde bir tane bile sivilce cikmazdi. Sebamedin sabununu aldım sabah akşam yıkıyorum ama hiç bir şekilde geçmedi sizin öneriniz neler