Bugun detaylı ultrasona girdim
Bebegimin kalbinde ufak bir kireçlenme gördü zamanla kaybolabılıyor endıselencek bır durum yok dedı kendı doktorum da öyle söyledi.
Birde suyum normal sevıyenın üst sınırındaymıs bunada iki doktor da normal dedı az olumca sorun oluyormus amma ben gene de bıraz endıselendım bu sekılde bır durumla karsılaşan varmı?