Gebe okulunda göğüs ucunu uyarmak erken doğuma sebep olabilir diye bilgilendiriyorlar . O yüzden kullanılması önerilmiyor doğumdan önce . Ben şimdilik çatlak kremini bile uç kısma gelmeyecek şekilde sürmeye çalışıyorum . Ama doğumdan sonra da olsa mutlaka gerekli olacaktır en azından kendim için söyleyecek olursam zaten çok hassas ve şimdiden kabuk kabuk şeklinde uçları . İllaki emzirme sürecinde ihtiyacım olacağına eminim .