Mesbas Kizlar 27+4um bebegimi hissediyorum ama cok durgun 4 gündür varmi benim gibi olan daha yeni gittim doktoruma ayni sorundan hic bir sıkıntı yok dedi ama endişe ediyorum 3 gun cok hareketliyse 3 4 gun durgun
Cgdmbln Olabiliyor canım benimki de kimi gün aşırı hareketli kimi gün daha sakin zaten gün içerisinde biz haraket halinde olduğumuz için onlar uyku modunda daha çok 😊 Stres yapma boşuna 🐣