H_minsna ben tedaviyle hamile kaldım Cemal beyde . 13. Haftama kadar ona gittim. Sonra bi kaç hastane dolaştım medical park , merkez hastanesi falan . Şimdi ise artık tek bir doktorla ilerlemem gerekiyor akın beye gitmek istedim ama sıra alamıyorum şimdi ne yapacağım bilmiyorum. Zam mı geldi muayene ücretine de ? Yılbasından önce ne kadar ödüyordunuz ?