Melos58 Kızlar 38 haftalik olmak üzereyim. Hafif ağrılarım var cubuk tarçın kaynatacagim ama nasil yapicam bilmiyom. Bilen biri aydınlatsın..
Talentedmom Melos58 kullanım şekline göre değişir bir çayın içinde kaynatabilirsn ya da suyun içine koyup suyu öyle içebilirsin kan şekerini de dengede tutar
Fatmaerturrk Ben duydugum seyi aktariyim sana canim cubuk tarcini kaynatip gunde 2 3 kez iciyosun ekstra hareket yapiyosun squat pilates ile falan
Selinsu Melos58 aci olmuyor ben öyle iciyorum. Bide sıcakken degilde ılıkken daha lezzetli geliyor bana
Selinsu Melos58 yok hic bisey atmıyorum etkisini kaybetmesin diye. Ama bende ise yaramiyor sanirim hic sancim falan yok 2 haftadir içmeme ragmen