Merv1908 Kızlar 19 haftalık hamileyim erkek bebeğim olacak inşallah ama hala hareketlerini hissedemiyorum hisseden var mı 🙄
BusraDevlet83 Merv1908 Ben de 19'dayım. Bilmiyorum ben de emin değilim bazen hissediyor gibi oluyorum. Ama çok ender. Henüz tekme falan yemedim. Kızım olacak nasipse. Ilk hamileliklerde duyulma orani daha düşükmüş. Ortalama 20.haftadan itibaren net duruluyormuş. Ama biri vardı. 22.haftaya kadar hissetmedi. Oluyor böyle şeyler. :)
spiker_anne Merv1908 Ahhhh ahhhh 28 haftaligim hareketlerinden uyuyamiyorum 🤦♀️ inşallah yakın zamanda başlayacak sizinde
Hilaliko Merv1908 canım ben suan 35 haftalıgım ama bende senın gıbı cok gec hıssettım her gebelık bır degıl 20+5 de hıssettım ben ilk ❤️
Merv1908 BusraDevlet83 evet benim de ilk bebeğim doktor da 22 haftaya kadar normal ama insan yine de hissetmek istiyor
Buluttt123 20 hafta olduk halâ hissetmiyorum. Bide kızım olucak normalde koz çocuğu daha çok hareketli olur hissedersin dediler ama olmadi. Bugün kontrolüm vardi. Doktoruma sorunca normal dedi bide ilk gebelik. Bi iki haftaya hissedersin dedi. 😊
Bahar1 Ben 18 haftada özellikle eğilince birşeyler batıyor gibi hissediyodm şuan 19+3ama durdu artık hissetmiyorum doktor 20 sonra hissedersin dedi
Kdemir 19+4 üm belirgin şekilde tekme hissediyorum ve eşimle birlikte baktığımızda da görüyoruz, ama herkesin farklı oluyormuş yakında hissedersiniz inşallah
Merv1908 Kdemir maşallah dışardan bakıldığında bile belli oluyorsa baya hareketli 😊 darısı biz hissedemeyenlere 🤷🏻♀️
Edanurdg 19+1 de hissettiğim tekmeydi sanırım demiştim bugün 19+3 baya minnicik bi şey tekmeliyor içerden çok mükemmel bir duygu umarım en yakın zamanda hissedersiniz ama korkulacak bir şey yok 22haftaya kadar hissetmeyebilirsin demişti bana doktorum
Leylus Bizde 20+2 yiz kızlar ama bende anlamıyorum ya bazen icin de burulma gibi birşey oluyor ama sanmıyorum hareket değil galiba nasıl anlaşılıyor çok merak ediyorum bende 🤗
Merv1908 Leylus bide böyle bir sıkıntı var bazı hareketleri bebek hareketlerine benzetmek istiyoruz ama emin olamıyoruz 😁
Leylus Merv1908 dimi bağırsak hareketimi yoksa bebekmi anlaşılmıyor 😂ama doktorum benimkinede çok hareketli dedi bizim hissetmemizle alakalı yoksa hareketsiz değiller 🤗
Melikekrtc1 Bizde 18+4 deyken hissetmiştik. Hatta video bile çektim dışardan belli oluyor. Ama babası gelince hiç bir kıpırtı yok 🙈 Oğluşum çok hareketli sanırım 🥰