Sureyya123 Arkadaslarr bebegim kilo aliyo ve boyle giderse sezeryan olucak 2 cm acilma ile kaldim sancim hic cikmiyo nst de 20 yi gecmiyo herseyi denedim simdi sicak suya oturmayi deniycem yarin bir kere daha muayene edicek ne yapayim bilmeedim nişanim da geldi ama yok bebegim dogum kanalinda baska ne iyi gelir hizli bi sekildr ne iyi gelir
Hazel_sertkaya Sureyya123 Canım merhaba bende aynı sıkıntıyı yaşadım benim nst’de sancımda yok ve hiç açıklığım yoktu hurma yedim günde 5 adet falan oturup kalktım çömeldim bacaklarımı açtım ve doktorum beraberlik olması lazım dedi bugün gittim 4 cm açıklığım olmuş birde kendisi alttan muayene etti bu gece bekliyoruz eğer olmazsa yarın yatışım olacak suni sancıyla doğumu başlatacak
Grhn Sureyya123 5 adet hurma . Her gün ananas . Ahududu yaprağı çayı 2 fincan. Pilates topunda hareketler
Hazel_sertkaya Sureyya123 Bende 40 haftalığım birde bebişin kilosu 3.600 yani normal doğum zor olacağı için daha fazla bekletemem dedi açılma olsun diye her şeyi yaptım merdiven in çık falan dediler ama beraberlik kadar hiçbiri etkili değilmiş doğumu tetikliyormuş doktorum öyle dedi
Sureyya123 Hazel_sertkaya beraberlik olmuyo esim korkuyo hurma yiyrm adaçayi iciyorum yok ama yokk bi turlu sinirlerim bozuldu artik
Sureyya123 Hazel_sertkaya sicak suya oturmak da iyi geliyormus demi benim 6 gundur nisanim da geliyo korkuyorum artik
Zeybice Hazel_sertkaya kilosu gayet normal değil mi? Normal doğum nasıl zor olacakmış. Bu doktorları anlamıyorum cidden. Annelerimiz 4 kiloyu normal doğumla yapmışken şimdiki doktorlar hemen sezeryan...
CansuArifeEr Sureyya123 benım nst de sancıö cıkıyor acılmam henuz yok ben 1 hafta hurma yedim onun 1 hafta once çıkmayan sancı nstde 1 hafta sonra cıktı gunde 5 tane medıne hurması 😇
nurbyrm44 Talentedmom Bu kendi sancın geldiğinde yapılması gereken bişi değil miydi yani ben öyle biliyorum ☺️
Sureyya123 Talentedmom acilmam basladiginda suya koydum onu ama bilmiyrm rabbim buyuk insallah yarin yatis verir artik
Bellazarea Annem yürümenin açılmaya çok iyi geldiğini söylüyordu hep, banada önerisi o oldu. Al eşinide çıkın dışarı yürüyüş yapın, hem temiz hava almış olursun 🤗 Döndüğünde sıcak banyo yaparsın..İnşallah işe yarar!!
Emineyavuz_53 Sureyya123 tarçınlı su denedin mi canım merdiven in çık çömel kalk . Sıcak duş ile karnına masaj yap .
Sureyya123 Emineyavuz_53 tarcinli suyu da denedim papatya cayi iciyrm ama gundr 1 bardak yetersiz sanirim
nurbyrm44 Emineyavuz_53 Aynen doktorum da öyle dedi zaten inşallah bu süreçte pzrtesiye kadar tek duam kakasını yememesi 🤷🏻♀️😒