Milena20 Nurdan_53 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu analı babalı büyütsün 🦋🙏 didem hanım mı olacak doktorun canım
Milena20 Nurdan_53 aslında iki kez gittim oraya daha 7+2 yim ilkinde ayşe hanım ikinci kontrolde didem hanıma gittim hangisi daha iyidir ikiside iyidir tabi normal doğum mu olacak sezeryan mi 🤗
Nefesimmom Milena20 ayse hanima gidiyor goruncem ilk dogumuda orada yapti memnunuz ikincide hamile ona gidiyor onun eltiside onda dogum yapti oda hamile bende gidicem bi
Melekirem6380 Milena20 ayse hanım cok iyi birinci dogumumu o yaptı suan ıkıncı ve onu buldum benım bolgemden ayrılmişti sonunda kavustum hıc bı doktora degısmem harıka bıri😍
Nurdan_53 Milena20 Allah ın ıznıyle saglıklı gelsnde 🙏😊 ıstege baglı sezeryanlarda fıyatlar daha yuksek oluyo canm
28asu29 Perşembe gününe sezeryan günü verdi banada ayşe hanım normal doğuma 1500 sezeryan 2000 dediler
Nurdan_53 28asu29 neden erken sezeryan olucan canm pekı? cunku onumzudekı hafta bende 36+3 olucam tansıyon sıkıntım var benmde
28asu29 Nurdan_53 hiç sormak da gelmedi aklıma canım ya ama şimdi bende merak ettim banada dedi bikaç gün kalabilir diye ama bakalım