Bayanlar ben geçen yıl 12 haftalık bebeğimi kayıp ettim şimdi tekrar hamileyim 9 haftalık progestan fitil hap kullanıp iğne vuruluyorum günde 2 tane doktor 12 haftaya gelince serklaj yapıcaz dedi ama nasıl olucak bilmiyorum bunu yaparken narkoz almam mı iyi almamam mı bebek için 5 dakikalık narkoz sıkıntı olur mu yada siz olurken narkoz aldınız mı lütfen bilginiz varsa cevap verir misiniz şimdiden Allah razı olsun