Merhaba anneler yarın 39 haftalık yolumun son günü bugün sezaryen için gün alındı yarın 13:30 da Toprak Yağızıma kavuşuyorum inşallah.. Dualarınızı beklerim dualarımda da tüm anne adayları anne olmak isteyenler olacak 😊 Yalnız genel anestezimi yoksa belden uyusturma mı hala kararsızım deneyimli olanlar hangisinden memnun kaldınız ?