Kayraaa 34 haftasında enfeksiyon riskini göze alıp ağda yaptırmaya kuaföre giden var mı? 🙈 kasılman olur, enfeksiyon olur gitmeyin diyorlar. Nasıl yapacağız bilmiyorum daha önce hiç yaptırmadım ağda korkuyorum 😃
Elifmams Kayraaa 37+1m canım en son iki gün önce gittim herhangi bir sıkıntı yaşamadım oncesindede gitmistim
Burcu_asf Kayraaa evde yapıyorm valla 🤷 kuaföre gidemem heralde gitmem yani bı başkasına yaptiramam gibime geliyor 🙈🙈 37 haftalık hamileyim hmde
Yagmuroyku Kayraaa ben doktoruma sordum kesinlikle öyle bir şey olmaz dedi canım benim kuaförüm eldiven kullanıyor ona dikkat edersen hiç bir şey olmaz ben 11 yıldır ağdaya gidiyorum 38.haftamda da gideceğim ☺️🙏
Elifmams Burcu_asf nasıl görüyorsun kendini merak ettim onuda geçtim otururken karnın sıkışıp acımıyor mu
Emineyavuz_53 Kayraaa bende 35. Haftada gittim Berk pudramı yanımda götürdüm . Bildiğiniz bi yere gidin . Kuaförden kartüsü satın alın öyle işlem yaptırın yani en büyük rahatlık bence
Burcu_asf Elifmams ben göremiyorum zaten 🤭🤭 saolsun eşim yardım ediyor 🙈🙈🙈 kuaföre gitmene gerek yok dedi 🤦🤦🤭🤭🙈
Emineyavuz_53 Sultan1903 enfeksiyon kapılmaması için başkasına kullanılan ağda kartüşünün ve spatulanın kullanılmaması gerekiyor . Ve tabi ki uzandığın sedyenin örtüsünün sizde değişmesi gerekiyor . Bebek pudrası hem acısız yaptırıyor hemde küçük kıllara kadar alınmasını sağlıyor . Ve bişey daha Arda’dan hemen sonra banyo yapmayın .
Eda_cey Kayraaa valla canim 36+5 36. Haftamda gittim en son son 1 2 hafta sonra 38 de dogurmadan bidaha gel dedi kuaforum son dogum temizligini yapalim dedi dogurmazsam daha öncesinde gidicem insallah 😁
Filiznalbant Kayraaa 39+6 da ağda yaptırdım 40+2de doğurdum 😂 tahmini tarih vermişti doktor ne olur ne olmaz dedim ağda yaptırdım tamda tahmin ettiğimiz tarihte sancım geldi 😂 doğurdum 🤗
Pcosaragmen Benim kuaförüm eve geliyor ağda için ,10 gün oldu sanırım yaptirali ama o kadar canım acıdı ki 2 gün zor yürüdüm neredeyse ,kasılma falan olmadı çok şükür,şuan 35 haftadayiz ,doğumdan önce tekrar yaptırmayı düşünüyorum ama şimdiden sardı kaygısı 😔
doganBanu Kayraaa Ben yıllardır ağda evlendiğimden beride kendim epilasyon aletiyle alıyordum. Dün kuaföre gittim hem göremiyorum artık hem de acısına dayanamıyordum. Ama kuaförde çok çok acıttı sanırım ciltlerimiz baya bir hassaslaşmış🤦♀️Eğer daha önce aldırmadıysanız hiç ve jiletle alıyorsanız normalde hiç kalkışmayın bence ağda olayına. Evet rahatlık ve tertemiz oluyor ama ben hiç jilet kullanmamış olmama rağmen Büyük ihtimal jilet kullanacağım doğum durumları bitene kadar.. Gidip denemek isterseniz enfeksiyon olmaması için yeni bir ağda kutusu açtırabilirsiniz. Kasılma olurmu bilmem ama 🌸🌸
zntrkn doganBanu canım ben jiletten ağlaya döndüm eğer ilk defa jilet işine kalkılacaksan hiç tavsiye etmem ama kendi bileceğin iş 😔 kalınlaşması tekrar aldata dönmen o kadar zor ki ben lazere gittim iki seans inceldi anca öyle dönebildim. Kökleri kanamıştı benim
Emrem2320 Kayraaa ben kendim yapıyorum zor ama o haftalarda nasıl yaparım bilmiyorum eldivenle alsan olmazmı
doganBanu zntrkn Ben açıkcası jilete hep karşıyım ama dün o acıdan sonra bilemedim ve hala acıyor🤦♀️Kıl yapım çok sertleşecek gibi değil benim genel olarak az, bir süre jilet yaparsam çok çoğalmaz diye düşünüyorum ama yine de benim işim belli olmaz 🙈
duygusm Kayraaa Ben önceden lazer yaptırmıştım, o yüzden normalde aldırmaya gerek olmuyor. Ancak geçen genital bölgede hamilelikte çıkanları eldivenle toplayayım dedim. Azıcık şeyde bile kızardı ve dipleri kanadı. Bir de ağdaya gideyim desem ne olurdu bilemiyorum 🤦🏻♀️ Hamilelikte baya hassaslaşmış cildim. Düşünürseniz siz de dikkat edin.
Ask_H duygusm bende lazerim yarım kaldı hamile olunca kısaltma makinası ile kısaltıyorm ama çok çabuk çıkıor benim yarım kaldığı için bitmedi ve makina yüzünden de sertleşti nasıl son hftalarda dayanıp ağda yaptıracaksm makina ile alsam hemen çıkar 😔