Duta aynı dudumdayız canım benimde gebelik şekerim var ben de çok kilo aldım bebeşim 4 hafta önden beyin ve karın bölgesi bol bol yürüyüş yapıyorum ve diyet yapıypruz şeker karbonhidrat yok çalıştığım için izne ayrılmadım ben kendi isteğimle bankadayım çalışmaya devam ama hafta sonu yürümenin akşamları yürümenin ve diyet yapmanın faydasını gördüm 309 gram almıştı en son gittiğimde çok şükür iyiyiz şu an ama bana doktorum normal doğum zor olur çatı kontrolü yapmadan sana bu konuda bir şey dedi mi