Kızlarr benim doğuma daha var ama doğurcağım güne kadar bunu düşünmek istemiyorum 😂
Doktorumuz kız dedi gibi bişey, ben Lina ismini çok beğeniyorum ama önüne veya arkasına bi isim daha düşünüyorum onunda kısa olması lazım sizlerinde fikrini almak istedim içime sinen olursa bi daha isim bakmıcamm bu konuyu kapatıcam 😂 Şimdiden teşekkür ederimmm