18+5 haftalığız. Bir iki gündür ağrısız, kaşıntısız beyaz akıntım geliyor. Bazen de hafif renkleniyor. Açık kahve gibi vs.. İç rahim büyüdüğü için olabilir mi? Çarşamba günü kontrolüm var. Doktor alttan muayene edip progestan ilacını öyle mi veriyor??