seray_35 Belirtileriniz neydi acaba benimkinin cinsiyeti belli olmadi daha ama erkek hissediyorum tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirimm simdiden teşekkürler 😊
Cemoss seray_35 canm onun bi belirtisi yok bence 😊 yok gobek buyuk olursa kz kucuk olursa erkek yok gogus ucu kararırsa erkek acik renk olursa kiz yada tatli ye erkek eksi yersen kz bunlarn hic biri tutmuyo benm bi arkadasm vardi surekli tatli yerdi kizi oldu bi arkadasm vardi gobegi kocamandi erkek bebek bkliyo benimkine %80 erkek dedi bakalm hayrlisi cnsyetin bi belirtisi olmuyo yani 😊😊
Minnosunannesi seray_35 direk bi belirti değilde zaten hissetmiştim 😊 bide vücudum çok kurudu ellerim çok üşüdü tüylerim çoğaldı suratımda sivilce çoğaldı hep eksi yedim hala yiyorum 😊
TugbaLafci seray_35 benimde bi belirti yoktu ama hislerim bide rüyamda görmüştüm oğlumun olacağını bide çevremdeki herkes de 8-9 haftalıkken başlamışlardı oğlun olacak oğlun olacak diye sağlıklı shatli olsunda inşallah kız erkek farketmez
Sulee1 seray_35 rüyamda kız gördüm erkek çıktı ama. İlk zamanlarda doktorum kız dedi 20 haftadan sonra erkek dediler ogluşum olack inşallah
Demetdemircioglu Ozel olarak bi belirtisi yok bence ben ilk ruyamda gordum hepte erkek diye hissettim 😁 ultrasondada erkek dedi doktor 😊
Aysenurtsr Ben hep o denilen kiz belirtileri yasadim, yasiyorum ama bebegim erkek 😄 Ruyamda gormustum ogrenmeden once, erkek cikti 🙂
HaticeankrKaya Benim de hamile olduğumu öğrendikten sonra gördüğüm ilk rüya küçük bir erkek çocuğun elini tutmak olmuştu.gerçi sonra iki kez de kız gördüm ama erkek çıktı detaylı ultrasonda.Çevreden de çok denildi erkek diye.eşim ve ben kız istedik erkek hissettik hep.Sonuç olarak bebeğim baskıya gelemedi :-) :-)
Gulsen55 Canim icime dogmustu.. bizimkiler kiz olcak derken yoo erkek olcak dedim oyle hissettim ve oyle cok sukur
Sulee1 seray_35 sagg taraf yada soll canım ne tarafında durrsa oraya yatamazdm kasılırdo bide çok sert olrdu
mervezegem77 Rüyamda görmüştüm ve hissiyatim o yöndeydi. Bi de erkek bebegin kalbi 140 ve aşagisinda atar diyorlardi benim ki oyleydi ve rahim ağzina yakın yere tutunur demislerdi o da tuttu. Tabi istisna durumlar da olabiliyor.
Sulee1 mervezegem77 vallaha mı bunuda mı tutturamadık 😂 genelde sagda yada ortada erkek derler bikaç kişi daha öyle tuttu demekki sennkide farklıymış canm
Ftmanur53 seray_35 ben ekşi seyler yiyemiyordum bi de bulantım cok azdı ve sabahlarıydı sadece herkeste tahmin etmişti erkek olacak güzelleştin diyorlardır
SevDin seray_35 ben tatlıyı çok sevmeme rağmen hamileliğimin ilk başlarında hep tiksindim birde canım sürekli acı ve eksi istedi hiç miğde bulantısı yaşamadım ilk 3 ayım çok rahat geçti nasipse oğlum olacak
seray_35 SevDin suan beni anlatiyosun canim benimde bu sekilde oldu bakalim 3.5 hafta sonra ogrenicez İnsAllah ☺
Minikmucizem1 Benim de erkek de öyle bi hissim falan yok Walla belirtileri de hiç belli olmaz bünyeye bağlı o