Elif04 Kızlar 20 hafta da aşı vurmak için sağlık ocağına gittim kalp atışına baktı 180 çıktı sizlerin kaç çıktı bu çıkarken hemşire baya düşündü bir şey mi var dedim yok dedi sen bu hafta gidecek misin kontrole kadın doğum evet dedim sustu sizlerin kaç çıktı ilk kalp atışı
Mutter Ben bugün gittim 12 hafta. 170 atıyor gayet iyi dedi. Ama belirli aralıklar var onu söylemedi, normal gibi bnce ama bilen arkadaslar yardımcı olur, sıkma canını🙏🏻