Erdemli5308 Kizlarrrrr ben bu sabah 6 da doğum yaptım 2 gun once maktta baskidan hastaneye gelmistim yatirdilar 4 cm ile dun sabah 5 cm den oteye ilerlemedi felan derken simdi cok sukr yawrusum yanimda merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
serife_ynmz Erdemli5308 gecms olsn cnm.allah anali babali buyutsn.normal dogmmu oldu.sutun geldimi acaba