Manolyaaa Annecikler minnoş bebeğinizin hareketlerini hissediyor musunuz? Ben birkaç kere hissettim sonra hissedemedim:(
benim-kalbim-o Manolyaaa Ben sabah uyandığımda hissediyorum hafif, ama akşam yemek yiyip sol tarafa uzanınca daha güzel hissediyorum 😌