BBebegim 3 ay 1 haftalık hamileyim.Kızlar ne yesem gaz yapıyor sürekli bulanti modundayım ama bulantım olmuyor. Çok rahatsız oluyorum midemden her hangi bir mide rahatsızlıgımda yok. Sizlerde de aynı sorunlar varmı?
Denizim BBebegim canim bu haftalarda normal bu sorunun hepimizde oldu yediklerin degil hormonlarin yapiyor gazi ve bulantiyi, bir iki haftaya azalmaya baslar