Mgtl Kızlar merhaba doktorum nisanın başında doğum olur dedi ama ben isim bulamadım hala bu konuda sıkıntı yaşıyorum hala. Siz neler buldunuz
-Susam- Mgtl benmde nisanın ilk haftası inş :) doğa güneş defne nisan(nisa) naz cemre isimlerini düşündük bzde
SedaveSusam Mgtl bizimde nisan 20 sinde tahmini doğum cinsiyeti öğrendiğimiz günden beri ismi belli kızımın Melis💕
Oya27 Bana da nisanin ikinci haftası görünüyor doğum dedi bende Ebrar veya öykü düşünüyorum ama hala net bı karar veremedik malesef
sahibe Nisanin 10 na normalde dogum ama 2 hafta geri den geliyo gelisim geriligi var ne zamn dogar bilmiyorum erken dogumda olur zamanindada dogar hic bi tahminde bulunamiyor doktorum