Kızlar detaylı ultrason girdim. Bebeğimin herşeyi yolunda, yalnız bacak gelişimi 2 hafta geriden geliyor. Doktor bana amniyosentez veya genetik dna testlerine girmemi istedi. Bana biraz garip geldi bu isteği. Bu şekilde gelişim geriliği olan arkadaşlar nasıl bir yol izlediniz, ileriye dönük bir problem oldu mu, bilgilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum🌸