glnur90 En başından beri diyet yapıyorum şekerim sebebiyle. Hiçbir diyet iyi değil yapılmaz vs kesinlikle yanlış, sağlık probleminiz söz konusu ise zaten doktorunuz yönlendiriyor diyetisyene. Verilen liste de zaten gebe olduğunuz göz önünde bulundurularak yapılıyor. 85 kg ile hamile kaldım 37. Haftaya gireceğim şimdiye dek sadece 5 kg aldım ki zaten 3 kg bebek. Ayrıca şekerim de düzene girdi. Doğru beslenme sayesinde kaliteli bir yaşantım oldu. Mutlaka bu konuda bir yardım almanızı tavsiye ederim.