kizlar benm 2.dogumum olcak.ilki mecburi sezeryandi.cati dar oldugu icin acilmam olmadi ve cocugn kalbi durdu o yuzden acil sezeryan oldum.simdi 2.dogcak ama normal dogum olmaz dedi doktor.yarin kontrolum var.son haftamiz artik.31 ocak sezeryan gunu verdi.acaba yarinki kontrolde alttan muayene yaparmi?ilkinde 15 20 kere yaptiklari icin cok korkuyorum bundada yaparlar diye