Benimde 13. Haftamda aşağıya indiğini söyledi doktorum inanılmaz bir kanama yaşadım tabiri caizse bardaktan boşalırcasınaydı. Progestan kullandım günde 3 kez sonra haftada 1 kez proluton iğne yaptırdım. En önemlisi hiçbir iş yapmadım genellikle yatarak geçirdim kanama yaşadığım dönemleri ve ayağımı yüksekte tuttum bol su içtim. 22+1 deyim plesanta previa durumu tamamen ortadan kalkmış dedi doktorum rahim ağzından 5 cm uzaklaşmış çok şükür sende bol bol su iç ve istirahat et ağır hiçbir iş yapma ayakta uzun süre kalma uzun yol yürüme topuklu ayakkabı kesinlikle giyme ve çok fazla merdiven inip çıkma düzeliyor Allah'ın izniyle